Оплата

Терміни доставки замовлення залежать від наявності товарів на складі. Якщо в момент оформлення замовлення всі обрані товари є в наявності, то ми доставимо замовлення протягом 2 - 5 днів, в залежності від віддаленості Вашого регіону. Якщо замовлений товар відсутній на складі, то термін доставки уточнюйте у менеджера. Але ми намагаємося доставляти замовлення клієнтам якомога швидше, і 90% замовлень клієнтів відправляються протягом перших 1-3 діб. Є два сопсоби доставки товару:

1) Нова Пошта:
Відправлення цим перевізником виконується двічі на тиждень (вівторок та п'ятниця після 12-00). Замовлення, прийняті в день відправлення, не відправляємо цього дня, лише наступного найближчого дня відправлення.
2) Самовивіз:
Вивезення товару зі складу своїм ходом (м. Житмоир, 4-й Вільський провулок (територія ГК "Світанок")).


Способи оплати:

  • Безготівковий розрахунок (всі платежи проходять офіційно на рахунок компанії)

Оплата товару на розрахунковий рахунок ФОП (Єдиний податок, 2-а група). Реквізити для сплати присилаємо після підтвердження замолвлення у вигляді рахунку чи повідомлнення на месенджер.

  • Інші способи оплати не доступні, так як наш інтернет-магазин працює без касового апарату.


1. Загальні положення

  1. Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в особі менеджера сайту в момент оформлення замовлення.
  2. При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, обговореними цією Угодою. Акцептом даного договору покупцем є розміщення замовлення через сайт Інтернет магазину.
  3. Мінімальна сума замовлення складає 50грн.
  4. Здійснити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична або юридична особа, здатне прийняти і оплатити товар.
  5. Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, в зв'язку з чим, Клієнт зобов'язується регулярно відслідковувати зміни в Умовах.

2. Оформлення замовлення

  1. Для оформлення Замовлення необхідно вказати фактичні контактні координати Клієнта в Інтернет-магазині.
  2. Продавець не несе відповідальності за достовірність інформації, що надається Клієнтом при оформленні замовлення.
  3. Замовлення Клієнта може бути оформлене в Інтернет-магазині.
  4. Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту.
  5. Якщо Клієнтом оформлений Замовлення на Товар в кількості більшій, ніж є в наявності у Продавця, Продавець інформує Клієнта шляхом направлення повідомлення по електронній пошті або по телефону, зазначеним Клієнтом при реєстрації, про те коли буде поставлено відсутню кількість Товару. Клієнт має право погодитися, прийняти Товар в кількості, що є в наявності у Продавця, або анулювати дану позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати даний Товар із Замовлення.
  6. Товар представлений в каталозі через фото-зразки і текстовий опис, що є власністю Інтернет-магазину.
  7. Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування і текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, ціна за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару
  8. Деякі Товари можуть відрізнятися від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок на корпусі обладнання, колір корпусу і т.п. У разі виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.
  9. Не пізніше 1-ої доби, після передоплати, у разі анулювання передплаченого Замовлення, сума передоплати повністю повертається Продавцем Клієнту узгодженим сторонами способом, пізніше 1-ої доби - клієнт зобов'язаний викупити замовлення.